május 18.
Erik, Alexandra

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS


Műsoraink / REKLÁMTORTA

Reklámtorta: A mobilapplikációk szerepe a marketingben

Minden harmadik magyar ember rendelkezik okostelefonnal.

Reklámtorta: Magyarnak magyar terméket!

Magyar termékek, márkák piaci vonzereje.


Reklámtorta: a performance marketing előnyei

Mitől eredményes a performance marketing?

Reklámtorta: Növekedést vár a TV2 és az RTL Klub is

3-4 százalékos reklámpiaci növekedést jósoltak.

Reklámtorta: A gyermekek médiatudatossága

Rövidesen kötelező lehet az internetes gyermekvédelmi szűrőprogramok használata.

Reklámtorta: A TV2 korszakváltó döntése

A célcsoport kiszélesítésével 1,4 millióval több embert érhető el.

Reklámtorta: Mi a vásárlói döntés oka?

Nem csak racionális alapon döntünk vásárláskor.

A 18-59-es korcsoport lesz a TV2 kereskedelmi célcsoportja 2014-től

Az egész hazai televíziós piacot érintő bejelentést tett Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója a Reklámtortában


KÖZÖSSÉG