május 18.
Erik, Alexandra

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS


Műsoraink / REKLÁMTORTA

Reklámtorta: Alacsony az építkezések száma

A Mokka állandó rovatában, a Reklámtortában a hazai építőipari szektorról és annak kilátásról esett szó.

Reklámtorta: A legtöbben érzelmi alapon döntenek az adójuk 1 %-ának odaítéléséről

Kebiche Nabila, a Greenpeace adományszervezési vezetője és Molnár Attila, a Bátor Tábor ügyvezetője a nonprofit civil szervezetek kampánystratégiáiról beszélt.


Reklámtorta: Az autópiac kezd kilábalni a válságból?

A Mercedes-Benz Hungária marketing és PR vezetője szerint már látszik a fény az alagút végén.

Reklámtorta: A 2013-as televíziós reklámpiac felmérése

Erre az évre már növekedés várható?

Reklámtorta: Aukciós portálok helyzete 2014-ben

Hatalmas népszerűségnek örvendenek az aukciós portálok és az apróhirdetési oldalak.

Reklámtorta: A nézettségmérés módszerei

Kiderül, hogy mi a különbség a hagyományos és a set top boxon alapuló nézettségmérés közt?

Reklámtorta: A hirdetések műsorkörnyezetének fontossága

Molnár Anita, az IBUSZ kommunikációs vezetője és Babocsay Ádám, a Millward Brown kvalitatív kutatási igazgatója mondta el tapasztalatait a Mokkában.

Reklámtorta: Világszínvonalú a magyar reklámspot-gyártás

Milyen sajátosságai vannak a magyar reklámoknak?


KÖZÖSSÉG