Reklámtorta: Városmárkázás a Foci Eb tükrében
Kőszegi András Brandtrend Kft. ügyvezető igazgatója, a városmárka felépítéséről beszélt. Az Eb alatt különösen fontos a városoknak saját védjegyet kiépíteni, mert a csapatokat az adott várossal ...
Reklámtorta: Az online vásárlás előnyei
Várkonyi Balázs az Extreme Digital ügyvezető igazgatója az online vásárlás ismérveiről beszélt. Magyarországon nagyobb arányban még műszaki cikkeket vásárolnak online, de egyre népszerűbb az ...
Reklámtorta: megújul az MVM Csoport arculata
Új, dinamikus és versenyképes arculatot vezet be Magyarország legnagyobb nemzeti tulajdonban lévő energetikai társasága. A részletekről Bentzik Réka, az MVM Zrt. kommunikációs igazgatója, valamint ...
Reklámtorta: Sportklubok márkaépítése
A közelgő futball Európa-bajnokság miatt szinte mindenki focilázban ég. A magyar válogatott első ellenfele Ausztria lesz. Míg itthon még gyerekcipőben jár a futball klubok márkaépítése, addig egy ...
Reklámtorta: Első budapesti cross-média mérés
Elkészült az első budapesti cross-médiás mérés. A fővárosi médiafogyasztás és média elérési szokásairól végzett kutatás szerint a budapestieknek szóló, helyi információkat közlő médiumok a város ...
Reklámtorta: a reklámpiac alakulása
A Mokka vendége volt Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke és Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, akik a reklámpiac alakulásáról és a piaci trendekről ...
Reklámtorta: közösségi média trendek
A mai Reklámtortában a közösségi média trendekről volt szó. A #Mokka vendége a témában Lévai Richárd, közösségi marketing specialista, az RG Stúdió Kft. marketing vezetője ...