május 18.
Erik, Alexandra

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS


Műsoraink / REKLÁMTORTA

Reklámtorta: Egyre tudatosabbak a gyógyszerfogyasztók

A gyógyszeriparon belül egyre nagyobb figyelem irányul az OTC szektorra, melynek pozitív kilátásairól Szabó Gizella, a Richter OTC Marketing osztályának vezetője beszélt.

Reklámtorta: Kasza Tibi milliós elérést produkál a Facebookon

A műsorvezetőnek ritkán csökken a heti elérése egymillió alá. Kasza Tibor Joanelli Tamással, a BeSocial ügyvezető igazgatójával beszélgettek arról, hogy mivel lehet ennyi embert elérni egy közösségi ...


Reklámtorta: Bővülő reklámpiacra számít a szakma

A nyári szünet elmúltával ismét minden hétfőn reggel 9-kor jelentkezik a Mokka médiával és marketinggel foglalkozó állandó rovata, a Reklámtorta.

Reklámtorta: Kommunikációs szempontból egyszerű dolog a névváltás

Az Apród.hu nemrég nevet váltott OLX.hu-ra. Erdélyi Laura, az OLX.hu marketing vezetője és Incze Kinga, a Mrs. White Media Consulting ügyvezetője beszélnek a névváltás okairól.

Reklámtorta: A Facebookon is jöhetnek a videohirdetések

Szabó Ákos, a Thinkdigital Hungary ügyvezető igazgatója és Szabó Gergő, a Special Effects Media vezetője a közösségi marketingről, a Youtube és a Facebook hirdetési stratégiáiról ...

Reklámtorta: Nyitni kell az 50 év fölöttiekre is a reklámozásban

Az Ipsos kutatásvezetője elmondta, le kell számolni azokkal a prekoncepciókkal, amikkel eddig az 50 – 59 év köztieket kezelte a reklámszakma.

Reklámtorta: Az időeltolásos televíziónézés mérése

Az új módszerrel könnyebb tárolni és visszanézni a műsorokat.

Reklámtorta: A fogyasztó és a reklám viszonya

A fogyasztó egy nagyon fontos tényező, ugyanis döntései ténylegesen befolyásolják a gazdasági folyamatokat.


KÖZÖSSÉG