november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Egyre tudatosabbak a gyógyszerfogyasztók
A gyógyszeriparon belül egyre nagyobb figyelem irányul az OTC szektorra, melynek pozitív kilátásairól Szabó Gizella, a Richter OTC Marketing osztályának vezetője beszélt.

Szabó Gizella, a Richter OTC Marketing osztályának vezetője a hazai gyógyszeriparról, azon belül a nem vényköteles készítményekkel foglalkozó szektorról beszélt. Szabó Gizella elmondta, a marketing szempontjából elsősorban a fogyasztókra és a gyógyszertárakra fókuszálnak, mivel a vásárlók egyre tudatosabbá váltak. Az összehasonlító reklámokat a szabályok is korlátozzák, de nem is annyira jellemző a gyógyszerek marketingstratégiájára. 

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2014. szeptember 22. 9:47




KÖZÖSSÉG