|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Szabó Gizella, a Richter OTC Marketing osztályának vezetője a hazai gyógyszeriparról, azon belül a nem vényköteles készítményekkel foglalkozó szektorról beszélt. Szabó Gizella elmondta, a marketing szempontjából elsősorban a fogyasztókra és a gyógyszertárakra fókuszálnak, mivel a vásárlók egyre tudatosabbá váltak. Az összehasonlító reklámokat a szabályok is korlátozzák, de nem is annyira jellemző a gyógyszerek marketingstratégiájára.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. szeptember 22. 9:47