|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Reklámtorta rovat minden hétfő reggel 9-kor médiával és marketinggel kapcsolatos témákat jár körül. Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője és Dr. Balogh Virág, a Magyar Reklámszövetség főtitkára a reklámokkal kapcsolatos fogyasztói attitűdről beszélt. Mint elmondták, van, aki tényleg utálja a reklámokat, ám ez az "utálat" messze nem ilyen egységes és egyértelmű. A kutatásból kiderült, hogy van egy általános attitűd a reklámokkal kapcsolatban, ami valóban nem a legpozitívabb, ám amikor egy konkrét reklámról van szó, a fogyasztó jóval elfogadóbb és be is látja akár a hasznát is. A reklám is tartalom, és a fogyasztók inkább azokat nem szeretik, melyek számukra kevésbé szórakoztatók, vagy nem elég informatívak.
Török Diána elmondta, egy tavalyi adat szerint minden 10 Ft, amit a reklámozásra költ egy cég, 47 forintot termel vissza. Ez egy nagyon erős eredmény és azt jelenti, hogy a kommunikációs iparág ténylegesen hozzá tud járulni a nemzetgazdaság teljesítményéhez. Emellett reklámok nélkül sok internetes portál, kereskedelmi rádió vagy tévéadó sem tudna működni.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. március 31. 11:37