|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Mokka állandó, médiával és marketinggel foglalkozó rovatában, a Reklámtortában az időeltolásos tévénézésről és elterjedéséről esett szó. A témában a Mokka vendégei Vörös Csilla, a Nielsen közönségmérés ügyvezető igazgatója és Potecz Zoltán, a TV2 értékesítés-támogatási vezetője voltak. Vörös Csilla elmondta, hogy léteznek olyan eszközök a háztartásban, amiknek a segítségével meg tudják állítani az élő műsort, és később vissza tudják nézni. A Nielsen közönségmérés ügyvezető igazgatója elmondta, hogy ez nem egy új jelenség, már a videórögzítő is lehetővé tette ezt. Az új módszerrel könnyebb tárolni és visszanézni is a műsorokat. Vörös Csilla kifejtette, hogy Magyarországon a teljes tévénézési időnek az egy százalékát teszi ki, a fiatalabb korosztály körében ez akár 1,5 vagy 1,6 százalék is lehet. Potecz Zoltán elmondta, hogy kérdéses, hogy egységesen vegyék-e figyelembe az időeltolásos tévézést. Felvetődik az is, hogy a hirdetők hány napot tudnak várni, hiszen így akár egy héttel később is módosulhat az eredmény. Vörös Csilla elmondása szerint a tévhitekkel ellentétben a reklámokat nézik, csak kisebb mértékben.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. április 7. 10:52