|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Magyarországon sem példa nélküli, hogy egy márkanév megváltoztatja a nevét, az Apród előtt a Telenor is csinálta már. Erdélyi Laura elárulta, a tulajdonos döntött úgy, hogy egy név alá hozzá a több országban jelen lévő apróhirdetési oldal-birodalmát. Az OLX az online exchange, vagy internetes cserekereskedelem rövidítése. Az Apród hazánkban stabil piaci pozícióval rendelkezik, így a névváltás kommunikációjában arra kellett odafigyelni, hogy az oldal látogatottsága ne csökkenjen. Ehhez a tömegmédiát, a televíziós és az online platformokat találták a legmegfelelőbb eszközöknek, árulta el Incze Kinga, a Mrs. White Media Consulting ügyvezetője. Az OLX spontán márkaismertsége jelenleg 40 % körül, a támogatott márkaismertség pedig 75 % körül van.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. május 26. 10:08