november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS


Műsoraink / REKLÁMTORTA

Reklámtorta: A magyarországi médiumok reklámbevételei

Incze Kinga, a Whitereport.hu mediabrowser alapítója elmondta, hogy a 2011-ben indult adatbázisukban több mint 10 000 hazai médium olyan adatai találhatók meg többek között, mint tematika, ...

Reklámtorta: A zenefelismerő applikációkban rejlő lehetőségek

Kéri Gábor, értékesítési igazgató arról beszélt, hogy minek köszönhetik népszerűségüket a zenefelismerő applikációk, illetve milyen fejlődési lehetőségeik vannak. Azt is elárulja, milyen módon termel ...


Reklámtorta: Sasok és struccok a médiapiacon

Csermely Ákos, az idén 20. születésnapját ünneplő Media Hungary konferencia főszervezője elmondta, a médiapiacon két típusú embert lehet megkülönböztetni: az egyik, mint a sas szárnyal, és mindent ...

Reklámtorta: Kihasználjuk a szórakoztató elektronikai eszközöket?

Perjés Tamás, egy piackutató vállalat média szektorvezetője elmondta, Magyarország elmarad az európai átlagtól az okostelefonok és táblagépek használatát illetően, az asztali számítógépek, laptopok a ...

Reklámtorta: A hírműsorok szerepe a kereskedelmi televíziózásban

Azurák Csaba, a Tények műsorvezetője és a TV2 aktuális műsorainak főszerkesztője arról beszélt, hogy a hírműsorok is jelentős változáson mentek keresztül. Míg korábban előre meghatározott blokkok ...

Reklámtorta: Médiapiac 2015 konferencia

Szakács László, egy médiával foglalkozó online folyóirat alapító-főszerkesztője elmondta, a konferencia fő témája idén a médiapiac pénzügyi helyzetéhez kötődött. A konferencia mottója: A pénz nem ...

Reklámtorta: A marketing szerepe az élelmiszerkereskedelemben

Fodor Attila, egy magyar üzletlánc kommunikációs igazgatója elmondta, minden kereskedelemmel foglalkozó cégnek érdeke, hogy reklámokban megjelenjen. Ennek fogyasztásösztönző szerepe van.

Reklámtorta: A nők szerepe a médiában

Simon Krisztián egy médiával foglalkozó lap főszerkesztője elmondta, Magyarországon a marketing és média iparágban a nők nagyon jól érvényesülhetnek, sok hölgyet találunk vezető ...


« előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő » | utolsó lap »
KÖZÖSSÉG