|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Tihanyi Pétertől, az ACG kreatív igazgatójától megtudhatuk, attól magyar egy reklámspot, hogy magyar piacra, magyar célcsoportnak, magyarok készítik. A sajátossága pedig abban rejlik, ha kultúránkból és hagyományainkból merítünk hozzá ötleteket. Példaként a házias zsírról készült reklámfilmet említette, amiben az eredeti pörkölt elkészítésével győzték meg a háziasszonyokat a termék minőségét illetően. Habár külföldiek bevonásával még magyarabbá válhatnak a filmek, a világszínvonalat tekintve semmiben nem vagyunk lemaradva más országoktól. Minden tehetségünk, adottságunk és képességünk megvan ahhoz, hogy megfelelő spotokat gyártsanak a szakemberek. Az egyetlen tényező, ami befolyásolja a végeredményt, az a gazdasági óvatosság. Lőrincz Nándor és Nagy Bálint, rendező páros videoklipek mellett reklámfilmekkel is foglalkoznak. Érdekes kihívás számukra az a dramaturgiai beágyazás, amivel úgy tudják elhelyezni a termékmegjelenítést egy adott történetben, hogy autentikus maradjon, vagyis ne tűnjön ki a környezetéből.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. január 27. 10:46