|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Tavaly 28 százalékos növekedést tapasztalt a prémiumautókat gyártó vállalat. Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR vezetője szerint ez a portfóliónövekedésnek köszönhető, 5 új osztályt vezet be a cég, melyek közül kettőt (B, CLE) a kecskeméti üzemben gyártanak. Ezek az új osztályok nemcsak prémiumtípusok, a cég nyitott a fiatalabb közönség felé is. Sztipichné elmondta, a vállalat kommunikációja még nem érte el a válság előtti szintet, de itt is látható a fejlődés. Mivel vásárlóinak háromnegyede céges ügyfél, a marketingben is őket célozzák meg elsősorban, de promóciós kampányaikban egyre inkább megszólítják a fiatalabb, egyéni vásárlókat is. Emiatt a hagyományos hirdetési formák (televízió, rádió, nyomtatott megjelenések) mellett a digitális média és fiatalok által nagy érdeklődésre számot tartó események (pl. fesztiválok) is megjelennek a cég kampányaiban.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. március 10. 11:32