november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: A 2013-as televíziós reklámpiac felmérése
Erre az évre már növekedés várható?

A Mokka vendége Bindics Judit, az Ernst & Young igazgatója, és Kovács Krisztián, a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke voltak. A 2013-as év televíziós reklámpiacát vizsgáló - nemrég elkészült - felmérés eredményeit vitatták meg a Reklámtorta adásában. A 2013-as reklámpiac bevétele három országos csatornából és a kábelcsatornákból állt össze. Kovács Krisztián elmondta, hogy valós reklám bevételi adatokról van szó. Bindics Judit beszámolt a felmérés módszertanáról is, eszerint az adatokat feldolgozták, összesítették, számításokat végeztek, majd összehasonlították az eredményeket az előző évek adataival. Az egész reklámtorta nagysága csökkent, az országos földfelszíni csatornák részesedése tíz százalékot esett, de a kábeltévék a reklámtorta arányából négy százalékkal nagyobb részben részesültek. Az ötvenhárom kábelcsatorna reklámbevételi tehát növekedtek. Kovács Krisztián elmondta, hogy azt remélik, 2014-ben már egy kis növekedés lesz a reklámpiac egészén.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2014. február 24. 11:01




KÖZÖSSÉG