|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Rengeteget árthat egy terméknek, ha az rossz környezetbe ágyazva jut el a nézőkhöz, mondta Babocsay Ádám. Nem csak az a fontos, hogy nagy nézettségű műsorba kerüljön be, hanem az is, hogy az adott műsor témája kapcsolódjon a márkához. Ha nem illeszkedik a műsortartalomhoz a hirdetés, akkor az ellenállást válthat ki a nézőből, és így nem fog eljutni a reklám a fogyasztókhoz. Közkedveltek a tehetségkutatókhoz kapcsolódó reklámok, mert ezek egy pozitív tartalmú műsorhoz, egy győzteshez kapcsolják a márkát, így mérhető növekedést produkálnak, mondta Molnár Anita. A reklámok legújabb fajtája az - mely Magyarországon még nem annyira elterjedt - amikor a műsortartalomba épül be a márka. Ennek a megvalósítása bonyolultabb és drágább, de így többet kapnak a fogyasztók, mint egyszerű reklámot.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. február 3. 12:20