|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Reklámtortában a performance marketing kapcsán Czagler Zsuzsa, a Havas Media ügyvezető igazgatója, Takács Borbála, a Havas Media digitális stratégiai igazgatója és Horváth Andrea, az AXA Biztosító PR és kommunikációs vezetője voltak a vendégek. Czagler Zsuzsa elmondta, ezzel a megoldással elkerülhető a felesleges pénzkidobás a kampányokra, nem csak a hirdető vállal kockázatot azzal, hogy pénzt fektet bele, hanem a médiaügynökségek is akkor tudnak eredményt elkönyvelni, ha a kampány eléri üzleti céljait. A lényege a performance marketingnek, hogy van egy kiinduló pontja a kampánynak, de menet közben folyamatosan változtatnak a stratégián reagálva az eredményekre…
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. január 6. 10:29