|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Kecskeméti Attila, a Magyar Termék Kft. ügyvezetője a Mokkában elmondta, hogy a fogyasztók tudatában még nem épült be a magyar hűség. Mivel a reklámok azzal bombázzák a fogyasztót, hogy olcsót kell vásárolni, ezért általában elsősorban ez alapján választanak. Dobrovoczky István, az Alföldi Tej marketing és értékesítési igazgatója hozzátette, hogy ügyes marketinghúzással lehet burkoltan megszólítani a fogyasztót. Az elmúlt évek alapján pozitív a visszaigazolás, a piros fehér zöld jelzéssel ellátott termékeket előnyben részesítik. Azt a gondolkodást kell elsajátítaniuk a fogyasztóknak, hogy akik a magyar termékeket választják, azok a magyar gazdaságot is támogatják.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2014. január 13. 11:01