november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: A mobilapplikációk szerepe a marketingben
Minden harmadik magyar ember rendelkezik okostelefonnal.

Ma már átlagosan 20-25 alkalmazás van a magyar felhasználók okostelefonjain - árulta el a Mokkában Pőcze Balázs, a Mito kreatív igazgatója. Okostelefonnal pedig minden harmadik ember rendelkezik itthon, ezek a telefonok pedig attól okosak, hogy applikációkat lehet rájuk tölteni - tette hozzá Grósz Judit, a Microsoft fejlesztési és platform üzletág igazgatója. Lassan az okostelefonokkal eltöltött idő vetélkedik a tévénézéssel, a webböngészésre szánt időt pedig már meg is haladja. Ezekből az információkból egyértelművé válik, hogy a mobilapplikációk szerepe óriási, a marketinget tekintve is. Pőcze Balázs szerint jobb ötlet termékhez kapcsolódóan applikációt fejleszteni, mint egy-egy kampányhoz, mivel így több idő van a fejlesztésre, és a felhasználók is majd hosszabb ideig használják majd az appot. Grósz Judit elmondta, hogy a legtöbbet letöltött applikációk sorát vezeti egyértelműen a közösségi médiát használók appok, ezeket követik a hírekkel foglalkozók, és a harmadik helyen állnak a játékok.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2014. január 20. 10:30




KÖZÖSSÉG