|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A TV2 január elsejétől 18-49-ről 18-59-re szélesíti ki a fő kereskedelmi célcsoport. Iglódi Csaba, a Your Way Consulting vezető tanácsadója a Mokkában elmondta, hogy a médiatervezésben eddig is benne volt ez a korosztály, viszont nagyon fontos lépés, hogy egy nagy kereskedelmi csatorna kimondja, és kommunikálja a korszakváltó döntést. Elmondta, hogy minden szempontból fontos ez a korosztály, hiszen sokuk elköltendő jövedelemmel rendelkezik, és keresi a lehetőséget, hogy mindezt mire fordítsa. Hozzátette, hogy a korosztály önbecsülésének is sokat ad a változtatás, hiszen azt érezheti, hogy törődnek vele. Vella Rita, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója közölte, hogy a magyar társadalom elöregedőben van, amivel muszáj számolni. Jelenleg ebben a 18-59-es korosztályba 5,8 millió ember tehető. Egyetértett azzal, hogy több költeni valóval, takarékkal rendelkeznek az idősebb emberek. Vella Rita azt is elképzelhetőnek tartja, hogy egyszer az 59-es határ 69-esre nő, hiszen a statisztikák errefelé mutatnak.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. november 25. 11:36