A 2012-es év reklámköltései a várakozásoknak megfelelően alakultak, mondta Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke a Mokkában. Egy minimális csökkenés érzékelhető ugyan, de ez főleg a piacok ...
A Mokka Reklámtorta rovatának vendége volt Szabóki Sándor, a Weinhaus Kft. ügyvezetője és Pallos József Péter, a PannonPharma Kft. ügyvezető igazgatója, akik arról meséltek, milyen lehetőségeik ...
A digitális átállással sokan azt gondolták, a „világvége” jön el, pedig inkább egy új világ – így látja Belénessy Csaba, a Digitális Korrektúra konferencia szakmai vezetője, hiszen az átállással ...
Huller Gyula, a Nikon Magyarország ügyvezető igazgatója és Kun Miklós, a MediaCom Magyarország Business Science vezetője beszélt arról, hogy a különféle televíziós kampányok sales-eredményeit hogyan ...
Sokakat zavarhatnak a magyar kábelcsatornákon futó idegen nyelvű reklámok. Ráadásul, ha olyan termékeket reklámoznak, melyek hazánkban nem kaphatóak, akkor a tévénéző elkapcsol, így elveszítheti ...
A Reklámtorta vendégei Lengyel Zoltán, a Citibank közép-európai klaszterének digitális médiatervezési vezetője és Csermely Ákos, az Evolution 2013 konferencia főszervezője, akikkel a legfrissebb ...
Horváth Tünde, a VivaKi ügynökségi csoport Starcom divíziójának médiaigazgatója A Reklámtortában a televíziós piac fragmentációjáról beszélt, ami alatt azt értjük, hogy a nagy csatornák mellett ...
Reklámtorta, vagyis a szakma krémje - ezzel a rovattal jelentkezik hétfőnként a Mokka, melyben a marketing és reklámvilág aktualitásairól esik szó a kreatív szakma legjobbjaival.
A Mokkában Vörös ...