|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A 2012-es év reklámköltései a várakozásoknak megfelelően alakultak, mondta Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke a Mokkában. Egy minimális csökkenés érzékelhető ugyan, de ez főleg a piacok átrendeződése miatt alakult így. Az adatokból, melyek konkrét számokon alapulnak, a klasszikus médiumok csökkenése, míg a digitális médiumok előretörése rajzolódik ki. Ez azonban nem egyedi, igazodik a külföldi trendekhez. 2013-ra akár a harmadik helyre is előre léphet az internetes reklámköltés. Ennek ellenére még mindig a tévés hirdetések állnak az élen, egy nagyobb reklámkampányból nem lehet kihagyni a televíziós megjelenést, vallja Jobbágy Tamás, a MEC kutatási vezetője. Ők főleg erre építenek, nem csak az országos csatornákra, hanem a helyi szolgáltatókra is. Jobbágy Tamás szerint az online médiumok bemérésénél még mindig gondot okoz a keresőfelületek jelenléte…
Nézd meg a Mokka videóját!
A reklám és marketing világának aktualitásait feldolgozó rovat minden hétfőn, reggel 9-kor jelentkezik a Mokka rovataként, akkor, amikor a legtöbb szakmabeli megérkezett a munkahelyére. Az időzítés nem véletlen, a rovat célja, hogy egy teljesen új irányzatot indítson el a televíziózás történetében: a közösségi tévézést.
Korhatár: 12 év
2013. április 15. 10:54