november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Tematikus, kis csatornák a hirdetők szemszögéből

Horváth Tünde, a VivaKi ügynökségi csoport Starcom divíziójának médiaigazgatója A Reklámtortában a televíziós piac fragmentációjáról beszélt, ami alatt azt értjük, hogy a nagy csatornák mellett megjelentek a kisebb, tematikus csatornák. Ez a folyamat több éve kezdődött, és amikor a nézettségük egyre nagyobb lett ezeknek a csatornáknak, a hirdetők is elgondolkoztak, hogy használhatják ezt a portfólióban. Mivel ezáltal kisebb csoportokat is elérhetnek, és kevesebb pénzbe kerül…

Korhatár: 12 év

2013. február 25. 10:39




KÖZÖSSÉG