|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Huller Gyula, a Nikon Magyarország ügyvezető igazgatója és Kun Miklós, a MediaCom Magyarország Business Science vezetője beszélt arról, hogy a különféle televíziós kampányok sales-eredményeit hogyan lehet mérni, illetve lehet-e ezeket előre jelezni. A szakemberek elmondták, hogy egy-egy kampány sikeressége a leghétköznapibb tényezőktől is függhet, mint például az időjárástól, vagy az emberek lelkiállapotától. Statisztikusként az a feladatuk, hogy a már rendelkezésre álló információk alapján bizonyos valószínűségek közé szorítsák az események alakulását, majd megállapítsák, hogy a különböző hatások együttese hogyan adhat eredményt, az értékesítés mely rétege, mely hatásokra vezethető vissza.
Részletekért nézd meg most a Reklámtorta videóját!
A reklám és marketing világának aktualitásait feldolgozó rovat minden hétfőn, reggel 9-kor jelentkezik a Mokka rovataként, akkor, amikor a legtöbb szakmabeli megérkezett a munkahelyére. Az időzítés nem véletlen, a rovat célja, hogy egy teljesen új irányzatot indítson el a televíziózás történetében: a közösségi tévézést.
Korhatár: 12 év
2013. március 18. 10:39