Két magyar csapat is indult a "reklám Oscarján"
Foltin István és Moroncsik Ádám, a budapesti előválogató nyerteseiként a print kategóriában mutathatták meg tehetségüket a 60. Nemzetközi Cannes-i Reklámfesztiválon, ahol huszonnéy óra alatt kellett ...
Reklámtorta: Jönnek az okosreklámok
Nagy tempóban változnak manapság a televíziózási szokások, ehhez pedig a hirdetőknek is alkalmazkodniuk kell. Lázár Csaba, a Fuso Ecosystem Nyrt. elnöke arról mesélt a Mokkában, hogy a fuso ...
Reklámtorta: Mitől népszerű a dokureality?
A hazai televíziózás új műfaja a dokureality, melynek lényege, hogy amatőr szereplőkkel forgatják és megtörtént eseményeken alapuló sztorikat mutat be. A valóságshow és a telenovella elemit ...
A TV2 növekedést vár, az RTL csökkenést...
Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója és Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója, a televíziós piac idei évéről, annak alakulásáról és persze a 2013-as év kilátásairól beszélgettek a ...