|
A Mokka állandó rovatának, a Reklámtortának a vendégei, Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági központvezetője és Braun Róbert, a B&P Consulting ügyvezetője. A fenntarthatóság tulajdonképpen a társadalom, a gazdaság és a környezetvédelem harmonizációja, vallja Szomolányi Katalin, aki szerint, a nagyvállalatokra nem problémaként kell tekinteni a környezet megóvása szempontjából, hanem mint a megoldás részei. Hiszen azon vállalatok, akik hosszabb távra terveznek, azok számára ez egy igen fontos téma. A Magyar Telekom ennek a hozzáállásának köszönheti, hogy elnyerte a Zöld Béka díjat, mely azt jelenti, hogy Közép-Európában ők rendelkeznek a legkiválóbb fenntarthatósági jelentéssel. Braun Róbert szerint a nagyvállalatok akkor fognak igazán ezzel a kérdéssel foglalkozni, ha látják, hogy a lakosság igényli a megoldást, hiszen képesek lennének arra, hogy többet foglalkozzanak a jövővel.
Korhatár: 12 év
2012. december 10. 10:05