|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Mokka Reklámtorta rovatának vendége volt Szabóki Sándor, a Weinhaus Kft. ügyvezetője és Pallos József Péter, a PannonPharma Kft. ügyvezető igazgatója, akik arról meséltek, milyen lehetőségeik vannak a kábeltévés megjelenésre. A Weinhaus Kft. viszonylag rövid ideje próbálkozik a televíziós reklámozással, de úgy érezték, hogy a stabil minőséggel, a jó árral és az ilyenfajta hirdetéssel tudnak csak kiemelkedni a konkurens cégek közül. Véleményük szerint, egyelőre nehéz lenne következtetéseket levonni, azzal kapcsolatban, hogy sikeres-e ez a változás, de ők hosszú távú befektetésnek tartják a tévés megjelenést. A PannonPharma Kft. már korábban is próbálkozott a reklámmal, de a gyógyszermarketingnek komoly jogi szabályozása van, vannak olyan termékek, melyeket egyáltalán nem lehet hirdetni. Pallos József úgy gondolja, a siker kulcsa lehet, hogy bizonyos termékeket mikor, és milyen módon reklámoznak. Többe médián, több csatornán keresztül érdemes a fogyasztók figyelmét a termékre fókuszálni…
Nézd meg a Mokka videóját!
A reklám és marketing világának aktualitásait feldolgozó rovat minden hétfőn, reggel 9-kor jelentkezik a Mokka rovataként, akkor, amikor a legtöbb szakmabeli megérkezett a munkahelyére. Az időzítés nem véletlen, a rovat célja, hogy egy teljesen új irányzatot indítson el a televíziózás történetében: a közösségi tévézést.
Korhatár: 12 év
2013. április 8. 11:01