november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Az affinitás és a médiatervezés kapcsolata

Reklámtorta, vagyis a szakma krémje - ezzel a rovattal jelentkezik hétfőnként a Mokka, melyben a marketing és reklámvilág aktualitásairól esik szó a kreatív szakma legjobbjaival.

A Mokkában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója és Tallósy Imre, a Mindshare Médiaügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója beszélt az affinitás és a médiatervezés különleges kapcsolatáról. Az affinitás azt fejezi ki, hogy egy adott műsorszám nézőkörében milyen arányban vannak jelen különböző csoportok. Tallósy Imre elmondta, hogy a médiatervezők hosszabb trendeket vizsgálnak, több évre visszamenőleg is megnézik az adatokat. Az elérés ugyanis legalább annyira fontos, mint az affinitás, mivel lehet magas az utóbbi index, viszont ha alacsony az elérési érték, akkor az jócskán meghatározza a médiatervezést. Egyértelműen számít továbbá az is, hogy kellő esetszámmal dolgozzanak a közönségmérők, és médiatervezők, így kaphatnak legbiztosabb eredményt egy-egy műsor nézettségét illetően.

Nézd meg a Mokka videóját!

 

Korhatár: 12 év

2013. február 18. 10:43




KÖZÖSSÉG