|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Vidus Gabriella az RTL Klub kereskedelmi igazgatója, és Simon Zsolt a TV2 vezérigazgatója volt a Mokka vendége. Mindketten beszéltek a kábelcsatornák elmúlt egy évéről. Vidus Gabriella szerint az a cél, hogy a kis csatornák nagy csatornává nőjék ki magukat. A TV2 vezérigazgatója szerint a kábelek húzóereje a saját gyártású tartalom, aminek köszönhetően a SuperTV2 másfél százalékos nézettséget könyvelhet el. A Reklámtortában szó esett az analóg lekapcsolásról, vagyis a digitális átállásról is. A nézettséget szerencsére nem befolyásolta a változás. Az analóg kikapcsolás óta terjesztési díj kérhető a csatornákért, de ezt még nem vezették be az anyacsatornáknál. A beszélgetés végén mindkét szakember prognózist állított fel a jövő évre, 3-4 százalékos reklámpiaci növekedést jósoltak mindkét oldalon.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. december 16. 10:45