|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Kiss Viktória, a Geometry Global vezető tanácsadója elmondta: a vásárlói döntések ismérve, hogy nem csak racionális alapon működnek. A marketinges szakemberek pedig azt vizsgálják, hogy mi, hogyan befolyásolja a döntéseinket. A vásárlás ugyanis egy folyamat, ami során számos tudatos és tudattalan lépést teszünk. A tanácsadó elmondta, hogy ilyenkor megfigyelünk, kialakul egy vásárlási szándékunk, aztán döntünk - de ezt a folyamatot közben milliónyi tényező alakítja. Az igényeket figyelembe véve kell célozni a vásárlót, ugyanis mindenki másmilyen döntési utat jár be. A szakember elárulta, hogy 4-6 tipikus döntési utat lehet meghatározni feltérképezéssel, és ha az egyikbe be tudjuk sorolni a márka fogyasztóit, akkor onnantól kezdve könnyű a kommunikációt testre szabni.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. november 18. 10:24