Infópult / SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
2018-ban piacvezető a TV2 Csoport
A tavalyi évben a TV2 és a TV2 Csoport is piacvezető volt a teljes lakosságban, a teljes napot vizsgálva, míg a médiavállalat kábelportfóliója mindhárom fontos célcsoportban (18-49, 18-59 és 4+) ...
Győzelmet hoztak a TV2-nek az új műsorai
Mindhárom fontos célcsoportban a TV2 nyerte a január 2-i nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben is. A legnagyobb sikert a Gundel Takács Gáborral visszatérő Legyen Ön is milliomos! aratta, ...
A TV2 nyerte a karácsonyi nézettségi versenyt
Kevin mindent vitt, karácsonykor a TV2 ültette a legtöbb nézőt a képernyők elé. December 24-26 között a 18-59 és a 18-49 korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is piacvezető lett a csatorna. A ...