A TV2 őszi programkínálatának egyik legnagyobb szabású új műsora a tegnap debütált Ninja Warrior Hungary. Az IKO Műsorgyártó által készített produkció monumentális akadálypályáján való végighaladás kiemelkedő fizikai és mentális igénybevételt jelent minden egyes versenyző számára. A világszerte rendkívül sikeres formátum magyar verziójának első adása kiemelkedő számokat produkált, mindhárom célcsoportban megnyerte műsorsávjának nézettségi versenyét. A 18-59 és 18-49 közönséget vizsgálva hétfőn egyértelműen nem volt népszerűbb műsor a Ninja Warriornál, előbbiben a nézők 19,6%-a, utóbbiban 21,8%-uk izgulta végig az elszánt sportemberek elképesztő teljesítményét. A teljes lakosságban is remek eredményt ért el a show, több, mint 811 ezer néző követte figyelemmel a játékosok heroikus küzdelmét, míg az RTL Klub főzőműsora, a Konyhafőnök VIP-re ennél kevesebben kapcsoltak, összesen 694 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.
Október 16-án nem csak a Ninja Warrior ért el piacvezető pozíciót, hanem a TV2 is. Teljes napon mindhárom kiemelt célcsoportban megverte legfőbb konkurensét, mind csoportszinten, mind a főcsatornák versenyében legyőzte az RTL-t. A teljes lakosság körében 15%-os közönségaránnyal nyert az RTL 12%-ával szemben, 18-59-ben 12,9% - 11,7% (TV2 vs. RTL Klub) volt az eredmény, míg 18-49-ben az éppen tévénézők 13,3%-a választotta a TV2-t, míg az RTL Klubot 11,6%.
A TV2 tegnap esti átlagos főműsoridős közönségaránya a Ninja Warriornak köszönhetően a 18-59-es célcsoportban az elmúlt hét hétköznapi átlagos közönségarányához képest 50%-os emelkedést mutat (16,4% vs. 10,9%).
Ninja Warrior Hungary hétfő esténként 19 órától a TV2 műsorán!
Forrás: Nielsen közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok alapján
Korhatár: 12 év
2017. október 17. 11:31