|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A mai Reklámtortában Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérő Kft. ügyvezető igazgatója a legfrissebb televízió-fogyasztási trendekről beszélt. Elmondta, hogy a 2013 második negyedévében mért adatok alapján a napi átlagos tévénézés órákban mérve csaknem négy és fél óra, ami egy igen nagy szám. A tévénézés Magyarországon tapasztalható népszerűsége az európai nézési átlagnak felel meg. A szakértő azt is elmondta, hogy hosszabb idő távlatát tekintve a tévénézéssel töltött órák megnövekedett száma a technológiai váltásnak és a digitalizációnak köszönhető: újabb és újabb platformok (facebook, twitter stb.) illetve csatornák jelennek meg, így folyamatosan bővül a kínálat. Szűkebb időintervallumot tekintve pedig a tehetségkutató műsoroknak, nagyobb sportesemények közvetítésének és a fiktív reality showknak köszönhető a televíziózás népszerűségének növekedése. Vörös Csilla arról is beszélt, hogy az utóbbi időben bevétel átrendeződés figyelhető meg a különböző platformokon elhelyezett nem hagyományos reklámfilmek (virtuális reklám, termékelhelyezés, spot) miatt. A szaporodó platformok ellenére azonban a márkaismertség növelésében még mindig a televízió jár elöl legerősebb médiumként.
Nézd meg a Reklámtorta videóját!
A reklám és marketing világának aktualitásait feldolgozó rovat minden hétfőn, reggel 9-kor jelentkezik a Mokka rovataként, akkor, amikor a legtöbb szakmabeli megérkezett a munkahelyére. Az időzítés nem véletlen, a rovat célja, hogy egy teljesen új irányzatot indítson el a televíziózás történetében: a közösségi tévézést.
Korhatár: 12 év
2013. augusztus 26. 10:44