Minden évben megrendezésre kerül a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál, ahol szakemberek és feltörekvő tehetségek mutatják be munkáikat a publikum számára. A versenyprogramon kívül, különböző szeminárumokon vehetnek részt a pályázók, ahol a szakma "nagyjaitól" kaphatnak visszajelzéseket és hasznos javaslatokat. Aczél László elmondta, nem titkolt céljuk Magyarországon is minél szélesebb körben promotálni a fesztivált, hogy a jövőben még több fiatalt küldhessenek ki a versenyre.
Nézd meg az Aktív videóját!
A TV2 szórakoztató bulvármagazinjában a sztárhírek, a bulvárszenzációk, az erotika és különleges emberi történetek mellett aktualitások, valamint a mindennapok bosszantó, megoldásra váró ügyei is terítékre kerülnek. Az Aktív olyan sztorikat mutat be, melyek beszédtémát adnak az embereknek.
Korhatár: 12 év
2014. július 1. 14:46