november 28.
Stefánia

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
AKTÍV
Így működik egy reklámügynökség
A Cannes Young Lions fesztiválon Gönczi Gábor social média stratéga és Le Hai Anh, egy digitális ügynökség kreatív igazgatója is részt vett. Gönczi Gábor mesélt ügynöksége napi munkájáról is.

Le Hai Anh és Gönczi Gábor régóta ismeri egymást, először csak a művészeti érdeklődés kötötte össze őket, majd együtt indultak a Cannes-i Young Lions reklámversenyen. A magyar előválogatót megnyerték, de Cannes-ban nem díjazták őket. Le Hai Anh elmondta, megtiszteltetés, hogy azt az országot képviselheti, ahol felnőtt. Gönczi Gábor mesélt ügynöksége tevékenységéről. 3 évig social media manager volt, márkaoldalak közösségi oldalát kezelte napi szinten, stratégaként viszont már inkább trendkutatással foglalkozik, és tendereket, kampányokat kezel több mint 25 fős közösségi média csapatával.

Nézd meg az Aktív videóját!

A TV2 szórakoztató bulvármagazinjában a sztárhírek, a bulvárszenzációk, az erotika és különleges emberi történetek mellett aktualitások, valamint a mindennapok bosszantó, megoldásra váró ügyei is terítékre kerülnek. Az Aktív olyan sztorikat mutat be, melyek beszédtémát adnak az embereknek.

Korhatár: 12 év

2014. július 1. 13:40




KÖZÖSSÉG