Jedlicska Márton kreatív igazgatót delegálta a Cannes Lions Fesztivál zsűijébe a Magyar Kommunikációs Szövetség tagsága. Elmondása alapján a megtisztelő feladat egyben rendkívül megterhelő volt számára. Csak az általa zsűrizett kategóriában, a Promo & Activation pályázataiból több mint 3000 munkát kellett végignéznie. A fizikai nehézségeken az az inspiráció lendítette túl, amit ilyenkor a beérkezett művekből lehet meríteni. A fesztivál, ahogy ő nevezi, a kommunikációs szakma "Bábel-tornya", ahova a világ minden pontjáról érkeznek ötletek. Elmondta, sok pozitív visszajelzést kapott munkájára, és úgy tapasztalta, a kommunikációs iparág többről szól, mint termékek eladásáról. Egy reklámkampány például egy kislányra hasonlító 3d-s modellt hozott létre, amelynek segítségével a nyomozók könnyebben csapdába csalhatják a pedofilokat, egy másik kampány pedig úgy tanította angolul a brazil gyerekeket, hogy unatkozó floridai nyugdíjasokkal beszélgethettek.
Nézd meg az Aktív videóját!
A TV2 szórakoztató bulvármagazinjában a sztárhírek, a bulvárszenzációk, az erotika és különleges emberi történetek mellett aktualitások, valamint a mindennapok bosszantó, megoldásra váró ügyei is terítékre kerülnek. Az Aktív olyan sztorikat mutat be, melyek beszédtémát adnak az embereknek.
Korhatár: 12 év
2014. július 1. 12:23