A Cannes-i nemzetközi reklámverseny két magyar indulója, Babucs Péter és Bodnár Bence elmondta, másik reklámügynökségnél dolgoznak, de egyébként sokszor dolgoztak már együtt, így jött az ötletük, hogy közösen induljanak a verseny magyar válogatóján. Egy nap alatt kellett forgatniuk egy reklámfilmet. A nemzetközi versenyen már 48 óra állt a rendelkezésükre, felszerelést is biztosítottak a számukra. Egy ausztrál alapítvány számára kellett társadalmi célú hirdetést csinálniuk, mely az első világbeli országokban előforduló gyermekbántalmazásra hívja fel a figyelmet. Díjat nem kaptak a versenyen, de elmondták, megérte kiutazniuk, hiszen a fesztiválon sok szemináriumot, előadást és workshopot tartottak, ahol találkozhattak olyan szakemberekkel is, akiket régóta tisztelnek.
Nézd meg az Aktív videóját!
A TV2 szórakoztató bulvármagazinjában a sztárhírek, a bulvárszenzációk, az erotika és különleges emberi történetek mellett aktualitások, valamint a mindennapok bosszantó, megoldásra váró ügyei is terítékre kerülnek. Az Aktív olyan sztorikat mutat be, melyek beszédtémát adnak az embereknek.
Korhatár: 12 év
2014. július 1. 11:46