Tavaly Foltin István és Moroncsik Ádám képviselte Magyarországot a Cannes-i Reklámfesztiválon a print kategóriában. Foltin István idén másodszor is el tudott menni a fesztiválra. Elmondta, több állásajánlatot is kapott a tavalyi szereplése után. A Cannes-i fesztivál azért hasznos szerinte, mert nemcsak a szakmabelieket, a világ legjobb reklámjait, munkáit is megismerheti az ember, és tud belőlük inspirálódni. Foltin István beszélt arról is, hogy Brazíliában nagy kultúrája van a reklámiparnak. Sokan már gyerekkoruk óta készülnek arra, hogy reklámügynökségben legyenek kreatívok. Foltin szerint ez olyan kiugrási lehetőség a brazil fiatalok számára, mint a foci.
Nézd meg az Aktív videóját!
A TV2 szórakoztató bulvármagazinjában a sztárhírek, a bulvárszenzációk, az erotika és különleges emberi történetek mellett aktualitások, valamint a mindennapok bosszantó, megoldásra váró ügyei is terítékre kerülnek. Az Aktív olyan sztorikat mutat be, melyek beszédtémát adnak az embereknek.
Korhatár: 12 év
2014. július 1. 11:26