Az online tévézési trendekkel kapcsolatban beszélgetett Tatár Csilla "a szakma krémjével”. Novák Péter, az IAB Hungary elnöke elmondta, az online tévézés során bekövetkezett robbanásszerű változást a sávszélesség-növekedés, a berendezések gyorsulása és "kezekben történő" megjelenése idézte elő. Heal Edina, Google Magyarország vezetője kiemelte: a felhasználók napi négy milliárd videót töltenek le a Youtube-ról. Fél évvel ezelőtt ez a szám még csak 3 és fél milliárd volt. Yalcinkaya Veronika, a Citibank marketing igazgatója az online hirdetések előnyéről beszélve azt mondta: a neten jól mérhetők a felhasználók szokásai, életkor, lakhely stb. szerint, mindez pedig költséghatékonnyá teszi a hirdetést, hiszen egy jól bemérhető célcsoporthoz lehet eljuttatni az üzenetet.
Korhatár: 12 év
2012. szeptember 24. 10:10