november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Márkázott szórakoztatás, azaz termékelhelyezés a műsorokban
A márkaelhelyezés jelentős kreatív tevékenységet kíván, hiszen meg kell találni azt a vékony mezsgyét, hogy a műsorban megjelenő márka ne legyen zavaró, tolakodó, ugyanakkor tudjon a megfelelő közegben érvényesülni. A márkaelhelyezés lehetőségeiről, céljáról és megítéléséről Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója és Szerényi Szabolcs, a Kreatív magazin szerkesztője beszélt.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2015. május 18. 9:59




KÖZÖSSÉG