november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: 2014 a fordulópontok éve volt
Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója beszélt a 2014-es év televíziós trendjeiről, és a csatorna nézettségi adatainak sikereiről.

Reklámtorta – a szakma krémjével témája az idei év alakulása volt. Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója szerint, ha egy szóval kellene jellemezni az idei év történéseit, az a fordulópont lenne. A TV2 Csoport nézettsége nőtt a piaci trendekkel szemben, egész éves nézettséget nézve. A kábelcsatornákon is növekedés volt tapasztalható, ami mellett a TV2 stabilizálása is megtörtént. Csikesz Erika a csatorna nagy sikerű műsorairól és azok nézettségéről is beszélt a Mokka stúdiójában.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2014. december 15. 10:01




KÖZÖSSÉG