november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Évről-évre nő az online vásárlás aránya
A teljes kiskereskedelmi vásárlás kis részét teszi ki az e-kereskedelem, de ez a szám rendkívül dinamikusan növekszik.

A Reklámtorta vendége Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója volt, aki az internetes vásárlásról vagyis, a hazai e-kereskedelem térnyeréséről beszélt. Az internetes vásárlás Magyarországon máshogy alakul, mint külföldön. Míg egyes országokban nem is lehet interneten vásárolni anélkül, hogy az illető ne adná meg bankkártya adatait, addig hazánkban sokan még mindig az utánvételes, készpénzes fizetést részesítik előnyben. Várkonyi Balázs elmondta, az e-kereskedelem a fiatalok körében elterjedtebb, és leginkább számítástechnikai és szórakoztatóelektronikai termékeket vásárolnak interneten. A Reklámtorta videójából az is kiderül, hogy egy tavalyi szabályozásnak köszönhetően, milyen lehetőségei vannak a vásárlónak a cserére.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2014. szeptember 29. 9:47




KÖZÖSSÉG