november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: A digitális reklámozás fejlődése
A digitális marketing és média már a második helyet foglalja el népszerűségben.

Internet, mobiltelefonok, smart tv-k online hirdetései és kampányai - ezeket jelenti a digitális marketing. A televíziós felülettel szorosan összekapcsolódva, egymást erősítve hatnak ezek a reklámok, hiszen a legtöbb kábelcsatornának van online felülete is. Novák Péter, az IAB elnöke szerint a közösségi média hatékonysága sem elhanyagolható. A külföldi trendekhez hasonlóan a magyar piacon is számottevő a reklámozás ilyen formája, mivel ez a csatorna rengeteg emberhez elér. Bognár Vera digitális vezető elmondta, hogy az online marketing igazi virágkorát éri, a webes vásárlások nagyon elterjedtek, így gyorsan fejlődik ez az ágazat. Gergely Kata digitális ügyfélkapcsolati igazgató a digitális kampányok sikerének mérését, a célcsoportok elérését ismertette a stúdióban.

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2013. november 4. 11:00




KÖZÖSSÉG