|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Internet, mobiltelefonok, smart tv-k online hirdetései és kampányai - ezeket jelenti a digitális marketing. A televíziós felülettel szorosan összekapcsolódva, egymást erősítve hatnak ezek a reklámok, hiszen a legtöbb kábelcsatornának van online felülete is. Novák Péter, az IAB elnöke szerint a közösségi média hatékonysága sem elhanyagolható. A külföldi trendekhez hasonlóan a magyar piacon is számottevő a reklámozás ilyen formája, mivel ez a csatorna rengeteg emberhez elér. Bognár Vera digitális vezető elmondta, hogy az online marketing igazi virágkorát éri, a webes vásárlások nagyon elterjedtek, így gyorsan fejlődik ez az ágazat. Gergely Kata digitális ügyfélkapcsolati igazgató a digitális kampányok sikerének mérését, a célcsoportok elérését ismertette a stúdióban.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. november 4. 11:00