|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Szonda Ipsosszal közösen végezték a Goldfish mérési programot, mely a helyi szintű, városi médiumok fogyaszthatóságát, reklámértékét mérte. Ezt ismertette a Reklámtortában a Mrs White Media Consulting ügyvezetője, Incze Kinga. Győrött, Pécsett, és hasonló nagyvárosokban végezték el a kutatást, amely abban segít, hogy a helyi szintű médiumok is bekerüljenek az eladásra kínált médiaportfólióba. Mivel ebből van a bevétel, fontos, hogy a befektető a legsikeresebbnek vélt kampányon keresztül érje el a fogyasztókat. Györke Zoltán a Lapcom Zrt. vezérigazgató helyettese elmondta, hogy fontos a helyi piacokon is a fővárosihoz hasonló erős kampányokat biztosítani. A befektetőknek a helyi médiumok olyan elérést jelenthetnek, ami eddig kimaradt a portfólióból, holott indokolt, hogy jelen legyen a mixben. Így a klasszikus médiumok, újságok, rádió, helyi tv is bekerül a kínált portfólióba az országos médium mellé.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. október 28. 11:40