|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Mokka stúdióban Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója és Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke válaszolt a kérdésekre.
- Hogyan mozgatja a hazai reklám és a reklámipar a magyar gazdaságot?
- Hogyan növelheti a reklám a fogyasztói bizalmat?
- Akár alacsonyabb árakat is eredményezhet a reklám?
- Hogyan segíti a reklám a magyar termékeket, szolgáltatásokat?
- Milyen pozitív társadalmi hatásai vannak a reklámnak?
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. október 21. 12:09