november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: A reklám gazdasági hatásai
A Reklámtortában számolt be „A reklám gazdasági hatásai” című friss kutatásuk eredményeiről Sere Péter és Urbán Zsolt.

A Mokka stúdióban Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója és Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke válaszolt a kérdésekre.

- Hogyan mozgatja a hazai reklám és a reklámipar a magyar gazdaságot?
- Hogyan növelheti a reklám a fogyasztói bizalmat?
- Akár alacsonyabb árakat is eredményezhet a reklám?
- Hogyan segíti a reklám a magyar termékeket, szolgáltatásokat?
- Milyen pozitív társadalmi hatásai vannak a reklámnak?
 

Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2013. október 21. 12:09




KÖZÖSSÉG