november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Megnőtt az internetes kampányolás szerepe
Interaktív marketing: a platformok lassan összeolvadnak...

Az interaktív marketing a minden platformon történő kampányolást jelenti. Fontos a fogyasztóval való kapcsolattartás és az állandó visszajelzés - állítja Soós Gergely, a Neo Interactive alapító tulajdonosa. Kiderült, hogy az internetes kampányolás szerepe sokat nőtt az utóbbi időben, jól példázza ezt Obama előző választási kampánya, ami nagy részben az internetre épült. Ugyanis itt ki tudták használni azt az előnyt, hogy szűkebb csoportoknak különböző üzeneteket küldenek. Magyarországon a Vatera Vera internetes kampány volt hasonlóan sikeres. Soós Gergely azt is elmondta, hogy a platformok összeolvadnak lassacskán, mivel egyáltalán nem meglepő, hogy valaki a tévét, internetet és a telefonját is használja egyszerre.

 

Nézd meg a Mokka videóját!

A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.

Korhatár: 12 év

2013. október 14. 11:20




KÖZÖSSÉG