|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Vodafone legfrissebb promóciós kampány a Red Pass volt, amely a repülőtéren soronkívüliséget biztosít a Vodafone Red szolgáltatás csomagot használóknak – így nem kell sorba állniuk a „Redeseknek”. A kampányok eredményességének mérésére nagyon sok tényezőt figyelembe kell venni, az elsődleges, hogy mennyien veszik igénybe a promóció nyújtotta előnyöket, mennyien látják a kampányt, és hogyan hat mindez a különféle „márka-mutatókra”. Hazánk egyik legnagyobb ingyenes rendezvénye a Renault WSR, ami nem más, mint egy autósport szövetség által minősített nemzetközi márkakupa sorozat. A rendezvény fő célja a Renault 114 éves sport történelemének, a cég imidzsbe integrálása, valamint a sport eredményeken túl az utcai autók népszerűsítése is. Egy márka életébe a promóció nagyon sok mindent hozhat, az elsődleges célja ennek az eszköznek mindig az, hogy az emberek beszéljenek az aktuális termékről, és hogy tudatosítsa a fogyasztókban, hogy az adott termék, vagy szolgáltatás miért jó, milyen előnyöket hoz az életükbe.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. szeptember 2. 10:00