november 22.
Cecília

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
MOKKA
Reklámtorta: Kreativitásukkal arattak a magyarok
A Reklámtorta témája a nemrég lezajlott Cannes Lions volt és az ott elért magyar sikerek.

A Reklámtorta témája a nemrég lezajlott Cannes Lions, nemzetközi reklámfesztivál volt, valamint az ott született magyar sikerek. A vendégek pedig Jedlicska Márton kreatív igazgató és Rózsa Iván, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója voltak. Mint azt elmondták, azért olyan nagy megtiszteltetés a bronzérem, mert a hatvan éve működő fesztiválon még csak tíz éve vesz részt magyar csapat: ez lehet az első lépés, amikor Magyarország a kreatív reklámszakmában a tinédzsercipőből egy komolyabbra vált. Jedlicska Márton előadása éppen ezért azokra a kérdésekre próbált reflektálni, amit a nemzetközi szakma az olyan kis országokkal szemben állított, mint a mienk: ezek a kérdések főleg financiálisak és a befogadói oldal rugalmasságára vonatkozó kérdések voltak, az előadás pedig történelmi példákon keresztül mutatta be, hogy a magyarok számára mindig külső nyomás szükségeltetik egy nagyobb volumenű teljesítményhez. Ez a kiemelkedő teljesítmény most anélkül is megvalósulhatott: a magyar csapat ugyanis egy doppingellenes kampányhoz kiírt reklámpályázaton kapta meg a harmadik helyezést. A reklám azt hangsúlyozta, hogy a sportban nem lehet rövidebb utakat keresni. Ezt úgy szemléltették, hogy a reklámban egy kitartóan edző sportoló volt látható, amit megunva a néző rögtön a távkapcsolóhoz nyúlt volna, ekkor azonban megjelent az üzenet: „Nincs rövidebb út.” A magyar reklámszakma életében talán ez a díj - ha nem is egy rövidebb út felfedezését - de egy hosszú úton megtett hatalmas lépést jelenthet...

Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
 

 

Korhatár: 12 év

2013. július 22. 11:19




KÖZÖSSÉG