|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A megváltozott fogyasztói szokásokról, és a felelős marketingről beszélt a Reklámtortában Kozák Ákos, a GFK Hungária ügyvezető igazgatója és Pászti Balázs, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Hazai viszonylatban elmondható, hogy a modern fogyasztók szemlélete megváltozott. Bár először még mindig az árcédulát nézik meg, egyre nagyobb az igény a jó minőségre is, mondhatni egyre tudatosabbak a fogyasztók. A közösségi média térnyerésével az eddig is leghatékonyabbnak számító kommunikáció, a fogyasztók közötti „szájról-szájra” kommikáció, újból bebizonyította, hogy az egyik legfontosabb, és leghatékonyabb eszköz a marketingesek kezében. Érdekes, hogy az ár-érték arány helyett mintha az ár-hasznosság viszony kezdene felértékelődni, ez is egy újabb bizonyíték a növekvő tudatosság irányába. A pontgyűjtési akciók, és a különféle kuponos lehetőségek is népszerűek a vásárlók között, ráadásul hatékony eladás-ösztönző eszköz még a nagy márkák esetében is…
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. május 27. 10:07