|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Reklámtorta legújabb részében Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség ügyvezető alelnöke, és Mége Tímea, a Rewart ügyfélkapcsolati igazgatója beszélt a fogyasztói attitűdök megváltozásról és az ezekhez igazodó legújabb marketingeszközökről. A fogyasztók a válság hatására sokkal tudatosabbak lettek, nagyjából 84 százalékuk az elmúlt tíz évben teljesen átalakította a vásárlási szokásait. Mivel jellemzően magasabbak a kiadások, kénytelenek sokkal több odafigyeléssel költeni. Ehhez a cégeknek más kommunikációra van szükségük, és rugalmasan kell alkalmazkodniuk. A Mokka vendégei hangsúlyozták, hogy a rendelkezésre álló források szűkülésével nem lettek „igénytelenebbek” az emberek, a jobb minőséget ugyanúgy keresik, viszont minél olcsóbban kívánják beszerezni a javakat. A szakma lényegében ugyanazokat a platformokat használja, hogy megszólítsa az embereket, annyi változás történt, hogy az internetnek sokkal nagyobb lett a szerepe a kommunikációban, a szakértők szerint a televízió még mindig megkerülhetetlen bármely cég bármely kampányáról legyen is szó. A közösségi média szerepe felértékelődött, ugyanakkor ez leginkább a kommunikációban érhető nyomon, megnövekedett a fogyasztói igény, hogy meghallgassák őket a cégek, és ennek haszna is van, hiszen a kétirányú kommunikáció közelebb hozza a célközönséget a vállalatokhoz.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. május 13. 10:28