|
MÉG TÖBB MOKKA
|
A Reklámtorta legújabb részében a televíziós műsorok, és a hozzájuk köthető márkák megítélése volt a téma. Kőszegi András, a BrandTrend kommunikációs tanácsadója, és Nagy Norbert, a KIA Motors Hungary ország igazgatója vendégeskedtek a Mokkában. A vendégek elmondták, hogy a technológiának köszönhetően a termékek, és szolgáltatások uniformizálódnak, mivel nagyon könnyű gyakorlatilag minden információt beszerezni róluk, így a másolás is nagyságrendekkel könnyebb, mint régen. Ezért volt szükség arra, hogy új megközelítéssel álljanak elő a cégek, hogy az élesedő versenyben meg tudják különböztetni magukat a konkurensektől. A fő kihívás, hogy az emberek érzelmeit célozzák meg, és hassanak rá, mivel manapság mindenki érzelmi alapon dönt – legyen az egy termék, szolgáltatás, vagy éppen egy személy. A cél, hogy olyan műsorban hirdessék az adott terméket, mely illeszkedik a műsor profiljába, a célcsoportjához, és hasonló értékeket valló embereket szólítsanak meg. A lényeg, hogy a fogyasztó tudjon azonosulni a termékkel és annak üzenetével, illetve az általa sugallt érzéssel. Ez egy oda-vissza ható viszony, melyben nem csak a műsor hat a márkára, hanem a márka is hat a műsor megítélésére.
Nézd meg a Mokka videóját!
A Mokka a TV2 közéleti témákkal, napi aktualitásokkal, kultúrával, olykor bulvár témákkal foglalkozó reggeli műsora. Sztárokat lát vendégül, életmód tanácsokkal szolgál, szakértőket szólaltat meg, asztrológiai előrejelzést ad. Hétköznapi hősök, már-már elfelejtett ismerős arcok tűnnek fel a képernyőn. Az első óra fajsúlyos közéleti, politikai témáit a második órában könnyedebbek követik, de minden szóba kerül, amiről az utcán beszélnek az emberek. A műsorvezetők nem titkolt szándéka, hogy a hétköznapok szürkeségét színes egyéniségükkel, humorukkal, szókimondó stílusukkal törjék meg.
Korhatár: 12 év
2013. május 6. 10:48