|
MÉG TÖBB MOKKA
|
Több első díjat is besöpört a „Szurkolj szívből” kampány a Golden Drum reklámversenyen, valamint innovatív kategóriában elnyerte a fődíjat is, a Grand Prix-t. A Mokka vendégei Baráth Péter, a kampányt készítő DDB Budapest reklámügynökség ügyvezető igazgató-helyettese, valamint a megrendelő képviseletében Kovács Tamás, a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatóságának szakértője. Elmondásuk szerint, a kampány sikerét az eredményezte, hogy itt nem egy szimpla reklámról van szó, hanem megpróbált kilépni a digitális térből, hiszen az volt a célja, hogy az olimpia ideje alatt összekösse a sportolókat és a rajongókat. Nagy hangsúlyt fektettek az emberi érzelmekre, mivel a reklámozásban egyre nagyobb szerep jut az újszerű médiaélménynek.
Korhatár: 12 év
2012. október 15. 11:39