május 10.
Ármin, Pálma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
A TV2-t választotta a legtöbb néző áprilisban
Mind április havi átlagban, mind 2025 első négy hónapjának átlagában a TV2 volt a legnézettebb csatorna a fő kereskedelmi korcsoportban.

Mind április havi átlagban, mind 2025 első négy hónapjának átlagában a TV2 volt a legnézettebb csatorna a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59), teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A nézettségi versenyt a teljes lakosság körében (A4+) is a TV2 nyerte áprilisi és első négy havi átlagban is.

Áprilisban a TV2 legsikeresebb műsorai között szerepeltek a már véget ért Farm VIP és Hunyadi, valamint a még műsoron lévő A Nagy Duett:

• A Farm VIP 5. évadában április 16-án nem csak a farmon hirdettek győztest, hiszen a műsor évadátlagban mindkét korcsoportban jelentős fölénnyel nyerte idősávját.
• A tavaszi hétvégék győztese egyértelműen Hunyadi lett. A fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) már a premier hétvége az éves műsortoplista első helyére repítette sorozatot, amely azóta sem talált legyőzőre. 2025-ben a teljes tévés piacot magában foglaló éves műsortoplista első 5 helyét jelenleg is a Hunyadi foglalja el a 18-59 évesek körében (vizsgált időszak: 2025.01.01-2025.05.04.). A március 8-i bemutatót követően ráadásul nem volt olyan hét, hogy ne a sorozat premier epizódja legyen az első helyezett a nézettségi versenyben ebben a korcsoportban. A széria minden egyes epizódja jelentős előnnyel volt idősávja legnézettebb műsora mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+). A 10 részes Hunyadi átlagos nézőszáma a 18-59 évesek körében 414 ezer fő volt, átlagos nézői részesedése pedig 20,8%, míg az RTL 10,3%-ot ért el a műsor idősávjában. Ez azt jelenti, hogy a korcsoportba tartozó tévénézők több, mint ötöde a Hunyadit nézte, és így átlagosan kétszer annyian választották, mint a fő konkurens műsorait ebben az idősávban. A teljes lakosság körében még látványosabb a különbség, hiszen az átlag 821 ezres nézőszámhoz 21,4%-os nézői részesedés párosult (RTL azonos idősáv: 10,2%). A sorozat legnézettebb epizódja közel egymilliós nézőszámot ért el (AMR: 941 ezer fő) a teljes lakosság körében, amire 2021 áprilisa óta, vagyis az elmúlt 4 évben egyetlen sorozat egyetlen epizódja sem volt képes a teljes magyar televíziós piacon.
• A 7 év után visszatérő A Nagy Duett eddig adásba került nyolc élő műsora toronymagasan nyerte az idősávját mind a fő kereskedelmi korcsoportban, mind a teljes lakosság körében.
• A TV2 reggeli infotainment műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben is. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek az első négy hónap átlagában a teljes lakosság körében.

2025 eddig eltelt időszakára visszatekintve, a teljesség igénye nélkül a legsikeresebb műsorok között szerepelt még a Kincsvadászok is, melynek minden egyes epizódja jelentős előnnyel nyerte az idősávját mindkét kiemelt korcsoportban. A nagy sikerre való tekintettel a műtárgykereskedő műsor május 5-től folytatódik.

„Ahogy azt 2025 első négy hónapjának eredményei is mutatják, a jó stratégia meghozza a gyümölcsét, és ez nem csupán a véletlen műve – hanem a kitartó, célzott munka eredménye. Hálásak vagyunk a nézőinknek, hogy kiemelt figyelemmel követik a műsorainkat, hiszen ez a közös sikerünk egyik legfontosabb pillére. Természetesen nem dőlünk hátra, hiszen tudjuk, hogy a folyamatos fejlődés és a minőségi tartalom kulcsfontosságú a hosszú távú eredményekhez. Ma indul a nagysikerű Kincsvadászok újabb évada, hétvégén kiderül, ki nyeri A Nagy Duettet, és emellett számos további saját gyártású műsorral és meglepetéssel készülünk az év folyamán, hogy az évek óta tartó sikerszériánkat tovább építsük és még magasabb szintre emeljük.” – nyilatkozta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

Összefoglalva:

A TV2 a saját gyártású műsorok sikerének köszönhetően nem csupán áprilisban, hanem 2025 első négy hónapjának átlagában is piacvezető teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves, és a teljes lakosság körében is.

Live + As live adatok, vendég nézők nélkül
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

A grafikonok nagyobb méretben elérhetők a Sajtószoba Hírek menüpontjában.

2025. május 5. 16:02




KÖZÖSSÉG